pulsmätare

annoj

Trådstartare
Vad finns det för olika pulsmätare? Och vad har de för olika funktioner.
Jag funderar på att köpa en pulsmätare men vet inte vart eller vilken pulsmätare som passar mig. Tacksam för lite tipps!

Sv: pulsmätare

Ska det vara en att använda under ridning eller en till att pulsa efter arbetet (utan sadel)?

// Linda

Det är igentligen både och. både när jag rider men också efter utan sadel.

Polar har pulsmätare att använda under både ridning & körning och från marken. Köper man "kitet" för ridning kan man köpa till det man behöver för att pulsa utan sadel.
Iaf om jag förstått det rätt ;)

Gå in på distansritt . nu och läs. Modellerna som finns nu är inget som min från 1900-talet.
// Linda

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: Raderad medlem 147980
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
323
Senast: MayGrace
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 285
Hundhälsa Då Pudeln vägrar äta allt det står ”hundmat” på börjar jag titta på alternativa lösningar. Hon är inte känslig i magen och van att äta...
Svar
7
· Visningar
596
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka