Puppar på G

Gnist

Trådstartare
:banana: :bump: :banana: :bump:

Ul:et avslöjade minst 3 valpar, men det dubbla vore önskvärt :angel:

Så se fram mot en senhöst/vinter fylld av galna valpbilder :rofl: :devil:

Sv: Puppar på G

Meeeeeeeeeeeeeen!
Jag är en nyfiken rackare, fuskade ju på mitt eget ultraljud och börjar öppna julklapparna i Maj. :angel:

Dessutom minns jag ett talesätt... Har man sagt A får man säga B. :angel:

Snart dax att lägga Gnist på "ignorera", kommer att bli livsfarligt att kika in på hund och hennes :love::love: bilder på små, underbara :love::love: frysar :D:D

hihi jag ultraljudade en av mina tikar i onsdags, fick se två foster, :bump:sen stängde hon av. Ville inte säga hur många det skulle bli *tråkmåns*
så det blir puppisar här med.
Har en tik som ska valpa i dagarna med. :angel:
Hon är så tjock att hon inte kan ligga ner på sidan ordentligt, hon lägger sig på magen, helst på det kalla köksgolvet, knasfian. :love:

Fast min har ju halva tiden kvar = Perfekt att vi kan bildbomba ännu längre tid :D

Inte en aning :confused:
Jag är inte ens säker på att det är finnspetsen som Gnist menade.. har bara en svag aning om att det kan vara den :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 150
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 601
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 313
Senast: TantAgda
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med... 2
Svar
29
· Visningar
4 117
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka