Puppar på G

Sv: Puppar på G

Tycker oxå att just denna varianten skulle passa utmärkt här, att stoppa lite bullar och bröd i när jag bakat för mycket, men Gnist, den snåljåpen :mad: lånar inte ut den :devil: :D:p

Eftersom jag är uppvuxen i södra småland så är allt norr om Jönköping norrland :angel: och den ene katten kan behöva avlastning i sin fågeljakt :idea::angel::p

man kan tyvärr inte vara exakt säker på antalet valpar genom ultraljud. För att va på den säkrare sidan så kan du ta en röntgenbild när hunden är runt sina 50 dagar ungefär.

man kan tyvärr inte vara exakt säker på antalet valpar genom ultraljud. För att va på den säkrare sidan så kan du ta en röntgenbild när hunden är runt sina 50 dagar ungefär.

Det vet jag. säker är jag på två, då jag såg två foster på UL innan den snälla:devil::love: med restickiga vetten stängde av maskinen och fnissade och sa, jodå hon är dräktig. :rofl:
Röntgen-Men då förstör man ju spänningen.. :D

Längtar själv efetr när mina tikar kan börja pluppa ut små "ät-och-skit-marodörer" men det blir först till nästa höst. taxar ska helst vara 3 år och sen ska jag ha meriterat färdigt henne med. 1 cert kvar och sen två ettor till på viltspår, sen är jag nöjd.

Min "fröken" är ju 6 år nu, så det blir den här kullen + en sista nästa år och sedan är det avelspension efter 4 kullar för henne.

Hon är ju inte direkt en massproducent av valpar heller med sina hittills 7 valpar på 2 kullar direkt ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 150
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 601
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 313
Senast: TantAgda
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med... 2
Svar
29
· Visningar
4 117
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka