Pusseltråden

IMG_7996.jpeg


Ja, fort går det inte men lite händer iaf. Lagt typ 10 bitar igår och samma idag. Och då har jag ändå suttit några timmar 🙈 :rofl:
Räknade att med ramen har jag lagt lite mer än 200 bitar, så snart ska det gå undan :D
 
Har pusslat för första gången på typ ett år, men nu har jag varit sjuk och det var ett skönt alternativ till skärmar när huvudvärken dunkat. Jag fick pusslet i present av familjemedlemmar boendes i Göteborg, föreställer såklart Fiskekyrkan. Förvånansvärt roligt att lägga och riktigt bra kvalitet på bitarna.

IMG_3048.jpeg
 
Visa bifogad fil 141725

Ja, fort går det inte men lite händer iaf. Lagt typ 10 bitar igår och samma idag. Och då har jag ändå suttit några timmar 🙈 :rofl:
Räknade att med ramen har jag lagt lite mer än 200 bitar, så snart ska det gå undan :D

Som sagt. Det går lååångsamt. Jag hade hunnit lägga typ 2 hela vanliga pussel på den tid jag lagt på detta lilla framsteg :rofl:
Men men. Det går framåt iaf, inte bakåt (även om det gjorde det en liten sväng för katterna var snabbare än mig :nailbiting: ), det är det viktigaste. :)
 

Bifogade filer

  • IMG_8135.jpeg
    IMG_8135.jpeg
    436,7 KB · Visningar: 25
Mitt senaste projekt ser ut såhär:

1712314853291.png


Det är jätteroligt att lägga hittills, och betydligt lättare än de senaste två jag lagt. Samtidigt lär jag mig en del om städer i UK, hade till exempel ingen aning om att Colchester var landets första (och under flera år även enda) stad!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 674
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp