Pusseltråden

1000006544.jpg

Nästan fått ihop ramen, nu sortera 💤 tråkigt men gör pusslande mycket roligare sen.
 
Nu när jag har en ordentlig väska rotade jag fram ett pussel som legat påbörjat i faktiskt flera år 🙈
Får se om jag kanske kan få till det när det nu går lättare att ta fram och plocka undan snabbt. Då kan man ju sitta nån kort stund då och då, det har varit för krångligt för det innan och pusslet är för svårt för att jag ska orka sitta nån längre stund 🤪
 

Bifogade filer

  • IMG_7942.jpeg
    IMG_7942.jpeg
    404,9 KB · Visningar: 50
Mina tankar efter att ha sett @KesoNeso och @Elektron s senaste inlägg i tråden: Herregud ni är ju inte kloka! :wtf::p

Själv kämpar jag på med mitt Shakespeare-pussel, hoppas bli klar under dagen. Det har faktiskt varit förvånansvärt roligt, efter att ha känts smått omöjligt i början :)

Jag kan erkänna att jag inte köpt mitt pussel själv, fick det i julklapp för ett antal år sedan. Jag hade ärligt talat aldrig köpt ett sånt själv 😁
Men när jag nu har det så får jag ju se till att lägga det, jag förstår dock varför det heter Impossible puzzle 😁
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 674
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp