JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Qwyzzle
*hoho*
nu har jag löst 6:an den var lite för mkt för mig
men nu sitter jag fast igen *mutter*
Är det ingen som villl lösa dem?
level nio är jag på nu...
IT & mobiler
När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något...
7
8
9
Relationer
Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år.
Förhållandet är inte alls bra och de...
4
5
6
Tjatter
Notera ny regel i fetstil!
Regler:
Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek!
Varje spelare ska varje dag avlägga...
48
49
50
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Gällande magsäcksomvridning så är det betydligt bättre att hunden äter lite och ofta än mycket och få gånger. Risken för...
LaMagia
Idag kl 16:39
Svar: 22
Visningar: 1 523
Hund
Dalmatiner
Svar: 140
Visningar: 5 110
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
Idag kl 13:39
Svar: 935
Visningar: 67 278
Hund
Brodd och skydd?
Utrustning Det är inte säkert att det behövs broddar, vad säger tränaren som håller i det?
Brukar han trampa på sig?
Boots bak brukar inte vara...
Marvin
15 minuter sedan
Stora shoppingtråden III
Utrustning Är sinnessjukt fattig men hade kris på pälsglans, tib var slut så fick köpa APDYR showsheen. Ok men INTE värd 350:-.
Fiorano
24 minuter sedan
Atletix
Hästvård Jag har gett mina båda ponnyer och faktiskt inte märkt någon skillnad alls på dem, varken den heta lite stressade ponnyn eller på den...
sassiball
27 minuter sedan
Svar: 263
Visningar: 25 395
Vård