Sv: R.i.p.

Usch ja :( Det är ju aldrig kul att förlora en vän.
Och tänk att det finns så många människor här i världen, och att det ändå är så många som är ensamma....
 
Sv: R.i.p.

Åh va trist! Beklagar sorgen :cry:

Man vill gärna tro på dom evigt gröna ängarna, att dom har hittat varann och fortsätter sina långa härliga körturer!

Älskade och saknade, vila i frid!

Mvh Lisa
 
Sv: R.i.p.

Jag beklagar sorgen. :cry:
Det var ett klokt belut att låta hennes häst följa henne i graven, djur kan bli oerhört fästa vid oss människor!
Min önskan är att bli som "Puffan" vad tiden lider....
Kan vi ordna med en insamling till en krans till begravningen?
 
Sv: R.i.p.

Ja, det är väl bara en dåre som låter djuret lida på det viset. Jag tycker nog att Kotte verkligen visade att han saknade sin ägare. Det finns ju tex hundar som gör det så varför inte Kotte?. Ett bra beslut.
 
Sv: R.i.p.

*KL*
Gud vad hemskt. R.I.P Rut.
Stackars Valdemar. Mina tankar går till honom. Måste vara ofattbart hemskt att vara med om något sådant.:cry:
 
Sv: R.i.p.

*kl*

Sitter med tårar i ögonen..
Tänk att en kärlek kan vara så stor mellan två olika varelser...
Dom är förhoppningsvis unga och friska och mycket lyckliga tillsammans på andra sidan....


Till alla anhöriga, Ni kommer att mötas igen. Även om det inte finns en himmel eller ett helvete, så finns det något på andra sidan.. Och där väntar dom med öppna armar när den dagen kommer.

Jag har flera själsfränder som jag har hoppet om att träffa igen...
 
Sv: R.i.p.

Vilket fint slut ändå, att bara få somna in.. Och Kotte, lilla vännen.. Hoppas att de det fint tillsammans där de är nu..
 
Sv: R.i.p.

Jag vill tacka dig Fredrik för att du tänkte på att meddela vad som hänt. Jag är ny inom körningen och har varit så tacksam för att personer som Rut har velat dela med sig och hjälpa oss nybörjare. Jag har läst mycket av det som hon har skrivit och haft mycket glädje av det. Hennes kunskaper hjälpt till att hålla körkonsten levande.
 
Sv: R.i.p.

Rut har verkligen varit körforumets "grand old lady". Hon har bjudit oss på sig själv och fått mig till allt ifrån eftertanke till hysteriska skratt. Hennes inlägg var så jordnära och ärliga, men samtidigt blev jag ofta full i skratt när jag läste dem. Hon hade ett härligt sätt att skriva.

Vila i frid både Rut och Kotte.
 
Sv: R.i.p.

Beklagar sorgen, jag sitter med tårar i ögonen när jag läste vad som hänt Rut, och så Kotte, Jag tänker på när jag började läsa här inne, då skratta jag så jag grät av Puffans inlägg, tänker på Valdermar, ursch vad tråkigt. hälsningar mia
 
Sv: R.i.p.

Rut kommer bli otroligt saknad här. :(
Men det var alltid så roligt att läsa hennes inlägg och få läsa om henne och Kotte och få höra henne berätta om gamla tider.
Och naturligtvis att hon var krutgumma ända in i slutet. Helt fantastiskt tycker jag.
Mina tankar går naturligtvis till er och Valdemar. Men nu är Rut och Kotte i himlen. Tillsammans.
 
Sv: R.i.p.

Ja jag hade inte läst något av henne tidigare, men såg nu. Har du Fredrik inte bilder av henne så att vi får se henne och Kotte?

En så fantastisk dam som levde i urskogen med sin lilla fantastiska korsning (var nordsvensken eller shettisen pappan?) och ändå var hon så med sin tid att hon kunde ord som "puckon", tex :rofl: Helt otroligt! Ja, säger som du R.I.P pufffan och Kotte.:bow:
 
Sv: R.i.p.

Har inte skrivit på körforumet, men tittat in här regelbundet enbart för att läsa Pufffans underbara inlägg. Vilken livsglädje, kärlek och klokskap den människan besatt! Kommer sakna henne.

Beklagar sorgen...mina tankar går till er och till Valdemar.
Jag är säker på att Rut och Kotte nu är lyckligt återförenade i sin himmel.
 
Sv: R.i.p.

Men vad är det man läser efter en längre tids bortavaro från körforumet!? Så otroligt tråkigt. Beklagar verkligen sorgen och kommer att sakna pufffan och att få läsa om hennes bravader och vardagsbestyr här! :cry:
 
Sv: R.i.p.

Sannerligen! :eek:

Har bara varit lite upptagen med att föda barn och diverse små bestyr som följde på det :angel:. Men ska som sagt verkligen försöka hänga med härinne bättre i fortsättningen ;)

Du får hålla dig här inne. ;)
 
Sv: R.i.p.

Sannerligen! :eek:

Har bara varit lite upptagen med att föda barn och diverse små bestyr som följde på det :angel:. Men ska som sagt verkligen försöka hänga med härinne bättre i fortsättningen ;)
Vad är det dom säger? Den ena föds den andre...
Men hur som. GRATTIS. :bump::bump:
 
Sv: R.i.p.

Jag har också varit här inne för att läsa pufffans inlägg. Började med det efter att hon vart vald till bukes kämpe i bukegalan som jag höll i för några år sedan.

Nu får både hon och Kotte busa omkring unga och lyckliga. Mina tankar går mest till Valdemar och familj.

Sov gott Rut och Kotte.
 
Sv: R.i.p.

KL

Och jag som alltid varit övertygad om att damen i fråga var en fiktiv person...
 

Liknande trådar

Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 710
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Färgtråd III
  • Födda -21

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp