Rädda broddhålen.

Sv: Rädda broddhålen.

Jag använder ingenting. Har aldrig haft problem att få i brodden när det behövts.
Jag rensar hålen med en liten spik och ev med gängtapp. Sen är det bara att skruva i brodden.

Så har jag också gjort i alla år, men nu så ska unghästen byta stall och jag vill helst undvika att joxa med en gängtapp direkt nöär vi kommer dig om hon är stissig, så jag tänkte att det underlättar att ha något i broddhålen i stället.

Sv: Rädda broddhålen.

Finns på alla ridsportaffärer :)
kostar max 20 kronor eller nåt, hur bra som helst

Liknande trådar

Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 181
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 378
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 287
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka