Bukefalos 28 år!

radera tråd

Sv: radera tråd

Man kan inte radera den själv, men du kan triangla ditt inlägg och be moderatorn snällt om att ta bort den :)
 
Sv: radera tråd

Nej.

Om tråden bryter mot en regel så kan du anmäla den till moderatorn genom att trycka på
report.gif
till vanster under inlägget. Då kanske moderatorn tar bort tråden. Men om den inte bryter mot någon regel kommer den normalt få ligga kvar.
 
Sv: radera tråd

Vad synd! Blir så mycket trådar som bara ligger & skräpar då! Aja jag har "trianglat" så får vi se.

(sorry att jag la denna tråd fel, missade denna flik!)

Tack för svaren i alla fall!
 
Sv: radera tråd

om man verkligen verkligen vill ha bort sitt inlägg då? jag vill det med en för jag ångrar totalt det jag skrev. snälla?:cry:
 
Sv: radera tråd

jag gjorde det men det gav inget resultat, inlägger ligger fortf kvar:(
 
Sv: radera tråd

En bra förklaring till varför man vill ha bort det, riktigt bra, hjälper. Men om det inte bryter mot någon regel finns det ingen garanti för att det tas bort.
Jag har nu varit ruskigt snäll ;) och tagit bort inlägget du rapporterat, trots att jag egentligen inte såg någon som helst anledning till det. :)
 

Liknande trådar

Bukefalos Hur kan man göra detta? Jag vill radera tidigare inlägg eller trådar som jag startat för de inte är aktuella längre. Mvh
Svar
2
· Visningar
660
Senast: kaffekart
·
Fritid Gissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är...
2
Svar
24
· Visningar
1 251
Senast: Lingon
·
Bukefalos Jag undrar när det står Raderad medlem istället för användarnamn. Har du @Gunnar raderat medlemmen av någon anledning eller har...
Svar
1
· Visningar
978
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler I tidernas begynnelse anslöt man sin iPad till sin Mac, för att föra över musik och bilder. När jag nyligen skaffade en ny iPad, var det...
Svar
2
· Visningar
554
Senast: Butros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp