Radio i badrummet

MidnightSoul

Trådstartare
Kan man ha en helt vanlig radio i badrummet förutsatt att den står där den inte kommer i närheten av vatten?

Och inser i skrivandes stund att klart man borde få ha det man har ju hårfönar å rakapparater i badrummet :banghead:

Det finns speciella, vattentäta radioapparater (batteridrivna) som är gjorda för att ha i duschen, jag hade en för några år sedan. Det var en liten, rund historia som i princip rymdes i ena handen och därför var ljudet inte av högsta kvalitet men det räckte till för mig. :)

Det finns speciella, vattentäta radioapparater (batteridrivna) som är gjorda för att ha i duschen, jag hade en för några år sedan. Det var en liten, rund historia som i princip rymdes i ena handen och därför var ljudet inte av högsta kvalitet men det räckte till för mig. :)

Tänkte den skulle stå på högskåpet å spela mysig musik när jag badar :)

Kan man ha en helt vanlig radio i badrummet förutsatt att den står där den inte kommer i närheten av vatten?

Och inser i skrivandes stund att klart man borde få ha det man har ju hårfönar å rakapparater i badrummet :banghead:
Om radion inte är anpassad för fuktiga utrymmen finns det alltid en risk att man förkortar livslängden på den.

Varför inte bara skaffa en trådlös högtalare och streama genom telefonen? Så kan du ha med den på fler ställen än bara i badrummet.

Men jag hade inte varit särskilt bekymrad över att ha en radio igång i badrummet, så länge den inte står på badkarskanten eller nåt.

Varför inte bara skaffa en trådlös högtalare och streama genom telefonen? Så kan du ha med den på fler ställen än bara i badrummet.

Men jag hade inte varit särskilt bekymrad över att ha en radio igång i badrummet, så länge den inte står på badkarskanten eller nåt.

Kör aldrig musik vid telefonen och vill helst inta ha med ljud från telefonen in i badrummet om jag ska ta ett bad.

Kör aldrig musik vid telefonen och vill helst inta ha med ljud från telefonen in i badrummet om jag ska ta ett bad.

Det går ju att styra, t.ex. sätta telefonen på någon ljudlös profil och sedan köra vanlig radio genom den, men vill du hellre ha en vanlig radio så tror jag bara att det är att köra på. Alternativt leta upp en batteridriven om du känner dig nojig :)

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 273
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 402
Senast: Johanna1988
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
779
Senast: Lillefrun
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 870
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka