S

sabbet

Någon som provat dem? Läste om det i senaste ridsport och det verkade smidigt och jättesmart!

För er som inte vet vad Rainlegs är, det är korta regnbyxor som man har i ett bälte i midjan och kan rulla ner över låren om det börjar regna. De täcker alltså bara översidan av låren, men det räcker ju! :)
 
Sv: Rainlegs?

Det finns annars ett par bra, från musto. Fast det är mer som regnchaps ioförsig .....
 
Sv: Rainlegs?

Jo jag har sett dom men inte använt dom... Verkar smidiga att ta på och av även till häst,men jag tycker att Kingsland regnridbyxa är MKT snyggare!!!
 
Sv: Rainlegs?

Jag tyckte också att det verkade jättesmart tills jag läste att de korvar upp sig när man sitter ner i traven.
 
Sv: Rainlegs?

aha, det var ju inte så himla bra :crazy: Tyckte att det verkade vara ett bra alternativ till regnbyxor (som inte är min favorit). Kan ju fortfarande funka att ha det om man ska rida ut eller hoppa.
 
Sv: Rainlegs?

har inte hittat nån bild på dem, men de kostar lite mer: 1198 kr istället för 299 kr :angel:
 
Sv: Rainlegs?

nja, de ser ut så här: Bild

inte så snygga, men det bryr jag mig inte så mycket om ;)
 
Sv: Rainlegs?

Jag har fått köpa ett par rainlegs av min kollega vars kompis importerar dom. Jag betalad 300:- Jag tycker de är jätte bra, bara det att man får träna på att rulla ihop dom några gånger, i början var det lite krångligt men när man fått grepp om hur man gör så är dom super.
 
Sv: Rainlegs?

Tack för bilden, jag försökte febrilt söka efter detta som efterfrågades i tråden men hittade ingenting.
 
Sv: Rainlegs?

har du provat att rida dressyr i dem eller hoppa? funkar det?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 638
Senast: SiZo
·
Övr. Katt Nu tar jag förhoppningsvis ut detta lååångt i förväg men jag funderar lite och blev nyfiken. Jag har en slags hatkärlek till min katts...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 155
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
21
· Visningar
1 398
Senast: Sootie
·
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 659
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp