iNHALE Trådstartare 4 Jun 2011 #1 Jag har funderat lite på vad det är som gör att de inte finns några odelade raka Fullcheek bett. Har det något med själva konstruktionen av bettet att göra som gör att det blir "fel" om det inte är delat?
Jag har funderat lite på vad det är som gör att de inte finns några odelade raka Fullcheek bett. Har det något med själva konstruktionen av bettet att göra som gör att det blir "fel" om det inte är delat?
Remix 4 Jun 2011 #2 Sv: Raka fullcheek bett? Finns i apple mouth. Visseligen är det inte helt rakt och slätt utan som deras andra raka.
Sv: Raka fullcheek bett? Finns i apple mouth. Visseligen är det inte helt rakt och slätt utan som deras andra raka.
Seabaz 4 Jun 2011 #3 Sv: Raka fullcheek bett? Jag vet inte varför det inte görs. Men om det är stänger du vill åt så finns ju travbetten med halvstänger och dom finns raka
Sv: Raka fullcheek bett? Jag vet inte varför det inte görs. Men om det är stänger du vill åt så finns ju travbetten med halvstänger och dom finns raka
iNHALE Trådstartare 5 Jun 2011 #4 Sv: Raka fullcheek bett? Är mest att jag tycker fullcheek är så himla snyggt. Önskekombinationen hade varit rakt odealat (då hästen gillar det mest) i mässing
Sv: Raka fullcheek bett? Är mest att jag tycker fullcheek är så himla snyggt. Önskekombinationen hade varit rakt odealat (då hästen gillar det mest) i mässing
Gimlan 5 Jun 2011 #5 Sv: Raka fullcheek bett? Jag har haft ett slätt rakt äppelbett med fullcheek, så det finns.
Domino_s 5 Jun 2011 #6 Sv: Raka fullcheek bett? Jag har haft ett rakt appel-mouth fullcheck.. köpte det på GBG horse show. Men det skall säkert finnas i lite större hästbutiker... Mvh Domino_s
Sv: Raka fullcheek bett? Jag har haft ett rakt appel-mouth fullcheck.. köpte det på GBG horse show. Men det skall säkert finnas i lite större hästbutiker... Mvh Domino_s