Raka fullcheek

Sv: Raka fullcheek

Halvsheek raka finns på http://www.mantorpstravshop.se/ under travutrustning, men det kanske du redan vet.

Fullsheek har jag inte lyckats hitta i Sverige ej heller ngn. som skulle kunna ta hem från utlandet har letat länge och väl. Fick tag i en utlänska sida genom buke men servicen var så dålig så jag ger upp där.

Visserligen ett fullsheek helt rätt. Men de har jag förkastat för länge sedan det ena är för tjockt och det andra har för korta stänger.

Tänkte inte på dem skrev bara utifrån dett bett jag ville ha ett "vanligt" RF rakt med fullsheck.

Men jag vill ah fullcheeks, inte halfcheeks.

Har hittat ett annat som kanske kan funka. Ett tvådelat som är böjt. ska nog beställa hem och prova :)

Jag tog också ett tvådelat fullsheek med vanligt mundel till slut och det har fungerat mycket bra. Så lycka till.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 111
Senast: Görel
·
Utrustning Läst lite forskning om skaderisk på överhettade senor i för varma benskydd. Många är emot fårskinn/ludd i benskydd och menar att det...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Någon som sålt på eller besökt SSHL (Sveriges största hästloppis) och fått sålt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar på... 2
Svar
21
· Visningar
1 160
Senast: Liten
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck