råkar radera lite tokigt

vinkelina

Trådstartare
har tydligen råkat raderat drivrutinerna till ljudet på min dator. vet att de skall gå att ladda ner nya, men ja hittar ju dem inte någonstans. har en asus om de hjälper

Sv: råkar radera lite tokigt

Finns på Asus hemsida? (Under support - downloads) Eller bara googla på "Asus driver" /"asus sound driver"

Sv: råkar radera lite tokigt

Kanske går att göra det via Enhetshanteraren?

Eller om du inte kan lösa det på annat sätt göra systemåterställning till en tidpunkt innan du raderade dem.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 479
Senast: Enya
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
10 149
Senast: LenaH
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 904
Senast: corzette
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka