• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare lill_sessan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 726
Status
Stängd för vidare inlägg.
L

lill_sessan

Jag ska försöka räkna på hur mycket det skulle kosta för mig att ha häst.

Någon som har några ungefärliga siffror på foder, försäkringar,hovslagare, avmaskning och allt sådant?

Sv: Räkna

Grovt räknat kostar min häst 40-50 000 om året. :eek:

Då är hon mycket billig i försäkring och inga veterinärkostnader (utom vaccin och sånt som kommer regelbundet) är medräknade. Hon står inackorderad där grovfoder, havre, strö och mineraler ingår för 1650:-/månad.

Sv: Räkna

Fortsätt gärna i den länkade tråden eller någon av de andra trådarna i samma ämne.

Lobelia-Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att inte kapa en annan tråd … Vad kostar det egentligen att ha häst idag? Priset varierar ju kraftigt beroende på var man bor och om... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 711
Hästmänniskan Som titeln lyder, är det klokt att köpa en häst på 141cm när man själv är 163? Jag är 19 och väger inte så mycket, men det kan ju... 2
Svar
38
· Visningar
3 009
Senast: Editten
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 287
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka