Räkning för vadå?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Alvin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 771
A

Alvin

Har fått räkning ifrån Symantec (de som har hand om Norton-virusskydd) men jag kan inte komma på någonting jag har köpt därifrån, någon som har koll på varför jag har fått räkning? Enligt prenumerationsstatusen står det att jag har 198 dagar kvar. :crazy:

Sv: Räkning för vadå?

Har fått räkning ifrån Symantec (de som har hand om Norton-virusskydd) men jag kan inte komma på någonting jag har köpt därifrån, någon som har koll på varför jag har fått räkning? Enligt prenumerationsstatusen står det att jag har 198 dagar kvar. :crazy:

Ring kundtjänst o fråga.....

Sv: Räkning för vadå?

Står inte det på räkningen? Gå annars in på din Norton-sida och kolla där, borde väl stå där någonstans vad du köpt. Annars ring och fråga.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
189
· Visningar
26 087
Senast: Jahaja
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 577
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 477
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 547
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka