Rakt äppelbett, lätt klass?

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Aannah-Mani
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 157
A

Aannah-Mani

Hej! Jag får inte fram FIPO regler, så jag undrar om rakt äppelbett, är okej på lätt klass tävlingar?
:D

Sv: Rakt äppelbett, lätt klass?

Ja det får du. Alla bett som inte är någon typ av stångbett får du ha på lättklasstävling numera! :)

I princip alla bett som är gjorda för ridning är tillåtna i öppen klass.
Några kombinationsbett och peruanska bett som inte är tillåtna. De finns under Prohibited equipment på www.feif.org

/Malin

Dessvärre vet jag sen tidigare att sidan är värdelös, bilderna funkar inte och det verkar ej heller som om någon är intresserad av att ändra på det.:confused::crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
234
Senast: iliedtoday
·
Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
840
Senast: Edla
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 630
Senast: Roheryn
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka