Rakt gummibett ?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare trullslitenmedtuff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 9 354
Sv: Rakt gummibett ?

Bild-1092.jpg

exakt ett sådant bett är det jag har funderat på, men hur bra håller de för slitage m.m. ? vart kan man få tag i sådana, är det vanliga ridpor affären som Gr**garden & H**ks ? QUOTE]

Det är ett Nova bett. Är ganska ovanliga, eller de finns inte i alla hästaffärer.

Nova bett kanske kan passa? De är ganska tjocka vid bettringarna men betydligt smalare mot mitten i hästens mun.
Oj, såg nu att du redan fått det tipset.

Det är inte ett sånt här då? Det är oböjligt och vad jag kallar syntetbett.
hmbett1.jpg

Nej, inte alls ett sånt. Det stoet gått med går att böja utan problem och har inga "kulor". Mkt mera likt det jag visade ovanför, men inte exakt. Vet inte varifrån bettet är köpt eller märke.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 068
Senast: Ajda
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 485
Senast: Badger
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 196
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II