Rakt på sak

Jag hade nog haft svårt för frågan "vill du komma över och ligga" mest för att jag tror jag hade haft det svårare att dra mig ur om jag ångrade mig när det väl gällde, för jag har ju sagt ja redan. Även om det självfallet är okej att dra sig ur när som helst, hade jag ändå känt mig lite dålig om jag åkt hela vägen hem till någon för att sedan ändra mig. Säger nog mer om mig än om själva frågan.
Ska alltid vara okej att ändra sig. Men vet tyvärr av egna erfarenheter vilka reaktioner man kan få :(
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 300
Senast: Cattis_E
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 905
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 333
Senast: tuaphua
·
Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 738
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp