Rakt TrÄnsbett

Sv: Rakt TrÄnsbett

vad jag vet så får man rida på alla tränsbett i både hoppning & dressyr. rätta mig, någon?

hoppning får man iallafall.. dressyr måste de vell vara delade? :confused: ingenaning, bara hört de.. aldrig tävlat dressyr :o

Vad jag vet får man INTE ha rakt bett i dressyr, men däremot i hopp...:confused:

man får väl ha alla tränsbett i dressyr, men inga specialbett(typ pessoa, hävstångsbett etc) så jag tror att man kan rida på ett rakt tränsbett :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nästan 30 svenska ekipage är på plats i Herning, Danmark för internationella klasser i såväl hoppning som dressyr. Under tävlingens...
Svar
0
· Visningar
57
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Är du ungdomsryttare och tävlar hoppning på hög nivå? Eller har du kanske elever i någon av hoppningens trupper eller på SM-nivå? Då ska...
Svar
0
· Visningar
46
·
Ridning Jag har haft häst länge, hoppat lite i perioder. Dressyr och gångartsridning har jag inga problem med, klart jag kan utvecklas mer men...
Svar
3
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för världscupfinaler i hoppning och dressyr i Basel, Schweiz. Sverige representeras av de regerande...
Svar
0
· Visningar
446
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka