Rallylydnad Järfälla 4/8

Sv: Rallylydnad Järfälla 4/8

Nej, men vore nyfiken på att titta. Var är det, och vilka tider?

Fjällenskolan, Ekollongränd 1, Viksjö. På grusfotbollsplanen.

Upprop och samling vid 10.

Oh, visste inte att det var något där då! Jag bor i närheten, så jag tar mig dit och tittar :D
Kanske man ska ta med sig kameran också...

http://www.nattlejonet.com/

Här finns det information om rallylydnad och även om tävlingarna nu på lördag och även senare i höst.
(Det är inte min sida men jag har frågat och jag får länka till den)

Det låter kul. Jag kommer gärna dit och tittar. Det är ju inte långt ifrån där jag bor. :)

Med tanke på värmen och att hon inte är helt ur löpet så gick det helt ok idag! (att sen tävlings :devil: i mig är missnöjd på flera punkter för missarna som jag gjorde är en helt annan sak :angel:)

Men nu har vi lite att slipa på inför nästa tävling i Enköping 1/9 och Stockholm 8/9.

Tack gern för trevligt sällskap :bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
569
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 508
Senast: ufot
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik? 2 3
Svar
57
· Visningar
2 223
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
267
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att lämna i smyg
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur