Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har ingen aning, men min mamma sydde ett fleecetäcke med hög hals till min valack och som knäppe under halsen använde hon sådana där klips som man har på småbarnens overall.
Man fäster ena klipset i ärmen, och det andra i vanten.
Men fäster man inte högst upp i grimman med kardborrband, så åker det ner, men jag tror det har med fleecen att göra, att det är så mjukt.
Halsen ser ut att passa, men så har han inte så mkt hals att skryta med heller. Han fick ett 165, han har 155 normalt.. men å andra sidan kanske det inte gör så mkt då han endast kommer att ha detta efter träning och bad...
Så länge det inte är ett utegångstäcke är det lugnt, alla HW täcken med hals hade ju dragkedja förrut och det var man tvungen att sy om hela tiden.
Dock hajjar jag inte riktigt vilket fleece det är du har...?
Rambo Supreme.. men de jag hittar på nätet är bara med kardborre, inte dragkedja som jag har på min, åsså är det förutom kardborren för att sätta fast vid nacken en dold gjord som är fäst ungefär där manken är.