Rambo Lite Weight Wug with Leg Arches

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lemonadsaft
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 846
L

lemonadsaft

Något som har detta täcke? ett lila täcke med silverkanter.
Tror det har halvhals. Någon som vet hur pass bra det är?
MVH Linnea :bow:

Sv: Rambo Lite Weight Wug with Leg Arches

det är säkert jättebra, alla Rambo som jag testat är supertäcken!

Är också nöjd med alla mina Horsewaretäcken (Har både Rambo, Rhino och Amigo). Har dock själv inte något täcke med Leg Arches men tycker det verkar bra, blir ju nästan som en "magvärmare" eftersom täcket smiter åt bättre runt magen med Leg Arches. Tror inte du kommer ångra dig ifall du köper det.:)

Hoppas inte det med ett pris på 3000 i affären :):)

lemonadsaft skrev:
Något som har detta täcke? ett lila täcke med silverkanter.
Tror det har halvhals. Någon som vet hur pass bra det är?
MVH Linnea :bow:

Hej,

Jag har det i blått, det vill säga exakt samma täcke fast med 200 gr fyllning. Sitter helt perfekt och jag är väldigt nöjd. Dock betalade jag inte 3000 kr för det. Det finsn nog billigare ställen att handla på över nätet om man vill...

~Ingrid

Är det någon som har någon koll på storleken i halsen på dom?
Mitt sto skulle behöva ett lättare täcke men jag är lite tveksam till ett nytt Rambo, har ett som är lite väl stort och det är tok stort i halsen p åhenne.
Normalt sätt drar hon väl 135cm, men med deras storlekssystem så finns ju inte det. Så då är det väl 130 eller 140 va?

Kan det vara någon skillnad i halsen på dom?

Älskar mitt rambo täcke och alla är avundsjuka på det i stallet för att det sitter som handen i hansken på min häst.
Såg att de reade ut lite äldre rambo modeller (förgående år) i min ridsportsbutik Charlies häst o hund (jkpg). Kanske är lite billigare med en utgående modell/färg. Köpte mitt för 2500:- och det är värdt varenda krona (pappa sponsrade iof ;) )

Mvh Jenny

Det är stort i halsen på min häst, annars sitter det perfekt, men frågan är om det verkligen är värt pengarna ..

jag tror att det är värt pengarna, det lär hålla hela hästens levnad och sitter det perfekt så...

du skall nog inte ha större är 130 de är stora i storleken

pialotta skrev:
du skall nog inte ha större är 130 de är stora i storleken
Okej jag misstänkte nästan det, hon jag köpte förra täcket har en enorm förmåga att dyvla på mig för stora saker, trots protester från min sida. :)

Liknande trådar

Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i... 2
Svar
23
· Visningar
9 246
Senast: Camigween
·
Utrustning Krav: *Halvhals *Blankt innerfoder *starkt yttertyg *nätköp, ( tipsa gärna på pm.) Är horsewarefrälst, & vill egentligen inte...
Svar
2
· Visningar
713
Övr. Grenar Hej! Jag hittade ingen "nyare" tråd då jag sökte. Så jag testar att göra en ny. Skulle vilja veta vilka här inne som kör Trec, hur...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Iliaca
·
Utrustning Har ni behövt gå upp i storlek på tjockare utetäcken från HW? Pållen har inte använt sitt 200 gs täcke på några år (sedan han var typ 5...
Svar
1
· Visningar
1 140
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vilken färg?
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur