Rambo Supreme Turnout

Sv: Rambo Supreme Turnout

Jag har det och tycker det är super! Sitter otroligt bra, absolut inget skav, inte heller på manen som många andra halstäcken verkar skava av. Har aldrig läckt in och blir heller inte lika tungt som vissa andra täcken när de blir blöta. Går också bra att ha täcken under, blir inte alls trängre.
Så jag tycker absolut att det är värt sina pengar!

Gud vad bra, då ska det beställas idag!

Btw, vet ni om h*stshopen.se är billigast?

Diana

Gud vad bra, då ska det beställas idag!

Btw, vet ni om h*stshopen.se är billigast?

Diana

Jag tror att de är billigast, men det tar otroligt lång tid innan man får grejerna, jag väntade i ca 1,5 månader när det var sagt att det max skulle ta 14 dagar...:smirk:
Tror att str*msbergsgård är ngt dyrare, men det var fraktfritt (det var inte h*stshopen) och jag fick grejerna efter en vecka.

det finns en butik som annonserar med lägsta pris garanti. tar dock väldigt lång tid innan man får det, precis som med hästshoppen.

böckmann brukar ha på lager och är några kronor dyrare på en del modeller bara.

Jag tror att de är billigast, men det tar otroligt lång tid innan man får grejerna, jag väntade i ca 1,5 månader när det var sagt att det max skulle ta 14 dagar...:smirk:
Tror att str*msbergsgård är ngt dyrare, men det var fraktfritt (det var inte h*stshopen) och jag fick grejerna efter en vecka.

Jag beställde ju iofs inte Rambo, men jag fick på ungefär utsatt tid. Skulle ta 1- vardagar, fick det efter 4 eller 5 dagar.
När jag sökte runt på Rhino-täcken var H*stsh*pen klart billigast (eller om det var någon butik som var billigare men bara hade tjock fyllning?) så jag var klart nöjd.

Har alla tre tjocklekarna :love: Dom är fantastiska! Om man ska sätta ett - så är det att om man har glansigt innetäcke under så glider supremetäcket gärna fram lite. Men det är ju inte meningen att man ska ha täcke under och det går bra ändå!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 118
Senast: Sharpless
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 662
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka