JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Rapport från förbundets Tävlingssektion
(Ridsport) Svenska Ridsportförbundets Tävlingssektion träffas regelbundet och publicerar därefter rapporter om vad som tagits upp på mötena.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Nu öppnar vi dörrarna till Kunskapsarenan, ridsportens nya hemmaplan för kunskap och utbildningar.
- Plattformen öppnar nya möjligheter...
Hästnyheter
Från och med den 1 januari 2025 växlar Svenska Ridsportförbundet och Equisport.tv upp sitt samarbete med en ny satsning på ridsportens...
Hästnyheter
Efter nästan två decennier tar Johan Fyrberg steget tillbaka till ridsporten. Den här gången i rollen som generalsekreterare på Svenska...
Hästnyheter
Svenska Ridsportförbundets ordförande Ulf Brömster träffade under veckan det europeiska ridsportförbundets ordförande Theo Ploegmakers...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Biologisk krigsföring från min hund ikväll. Jag är totalt förstörd av pollenallergi och han ska bestämt kissa under ALLA träd jag inte...
geting
18 minuter sedan
Svar: 1 352
Visningar: 82 397
Hund
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Fy vad jag lider med dig. Sådant fruktansvärt och jobbigt beslut att ta. Får sälla mig till övriga och säga att du gör rätt som tänker...
fio
21 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 1 096
Hund
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Vill inte ta över valptråden så fortsätter här. Tre år efter jag startade denna tråd fick jag äntligen hem min borderterrier. Jag trodde...
Niyama
53 minuter sedan
Svar: 334
Visningar: 33 898
Hund