Rastplats Svartån

SaraXX

Trådstartare
Går det att nå rastplatsen Svartån på E4 utanför Mjölby från norrgående riktning?

Och hur ser det ut, finns det utrymme för ett par ungar att härja runt ett tag?
#alternativtjulfirande
 
Tror inte den går att nå från norrgående riktning, men det är ju inte jättelångt till Linköpings första avfart där du kan vända.

Kolla bilder via tex google maps, brukar ge ett bra hum om hur det ser ut :)
 
Tror inte den går att nå från norrgående riktning, men det är ju inte jättelångt till Linköpings första avfart där du kan vända.

Kolla bilder via tex google maps, brukar ge ett bra hum om hur det ser ut :)
Mantorpsavfarten är väl dessutom mellan? Isf kan vi vända där.
Tack!
 
Är du på väg norrut så nej, det finns bara avfart till rastplatsen från södergående fil. Men det finns en rastplats/lekplats även på andra sidan men den är lite klurig att hitta om man inte vet vart den är...
karta
 

Liknande trådar

Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 744
Senast: Sorgsen
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 242
Kropp & Själ Jag misstänker att en person i min närhet dricker mer alkohol än vad som är bra. När hen är på besök hos mig tar hen ofta med en flaska...
Svar
9
· Visningar
1 783
Senast: startpompe
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 576
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp