Räta upp bilder

mandalaki

Trådstartare
Hur rätar man upp en bild (alltså med lutande horisont)? Har Photoshop elements och Paint men kan egentligen inget av dem.

Sv: Räta upp bilder

har glöm bort kommandot, men rotera fins väl med i elements? tror att det var shift + r, men inte säker.

Jag hade googlat men inte fått just den träffen. När jag kollar nu verkar dock det verktyget inte finnas i min palett.

har glöm bort kommandot, men rotera fins väl med i elements? tror att det var shift + r, men inte säker.

Har prövat men får inte det att funka ändå...

Tack båda, hoppas jag kan få fler svar.

Det där verkade funka! Jag kunde inte göra exakt som det stod där men en variant av det. Tack, nu behöver jag inte lära mig hålla kameran rakt i fortsättningen heller;):bow:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Cinzia
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 767
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka