Råttisar!

Matinee

Trådstartare
Nu har jag äntligen skaffat råttor igen! Vi har haft tidigare när jag bodde hemma, men nu har jag skaffat egna. Det blev två stycken töser, en på 7 veckor och en på 12 veckor och är halvsyskon, samma pappa.

Här är de!

13958656.jpg

13958658.jpg

Visa gärna bilder på era råttisar!

Sv: Råttisar!

Och honorna:
Daniella, aka "Krull"
krull-2.jpg

Sonic Fyrkant, aka "Sonic"
sonic-2.jpg

Mansikka, aka "Sickan"
sickan-2.jpg

Swanheart
swanheart-4.jpg

Mirva, aka "Gunnar"
gunnar-2.jpg

Lilja
lilja-3.jpg

Kinslayer, aka "Gun"
gun-2.jpg

Elsa
elsa-2.jpg

Nae, inte egentligen :D Går mer på antalet flockar än antalet individer, en flock på 6 är ju inte så brutalt mycket mer jobb än en flock på 3 liksom :)

Jag ska snart få råtta :banana: Yay! ska kolla idag om det finns i den färgen jag vill ha ^^ fast den vanliga färgen är ju jätte söt med ^^ :)

Jättesöta råttor :)
Här kommer mina grabbs..

Ulf a.k.a Uffe
13972165.jpg

Bengt-Olof a.k.a Benke
13917416.jpg

Thorleif a.k.a Leffe & Ture
13992278.jpg

Elof a.k.a Loffe
13384041.jpg

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
713
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 334
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 620
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 263

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka