gul_zebra Trådstartare 18 Aug 2007 #21 Sv: Råttor bortskänkes! Inte då! Pfft, orka vadderat, värsta onödigt dyrt. Man trycker väl bara ner fanskapet i ett vanligt kuvert annars
Sv: Råttor bortskänkes! Inte då! Pfft, orka vadderat, värsta onödigt dyrt. Man trycker väl bara ner fanskapet i ett vanligt kuvert annars
R8n 18 Aug 2007 #24 Sv: Råttor bortskänkes! Jodå, du ska se att du kommer få många vänner Men man vill ju inte att sötnosen ska skada sig på resan ju
Sv: Råttor bortskänkes! Jodå, du ska se att du kommer få många vänner Men man vill ju inte att sötnosen ska skada sig på resan ju
gul_zebra Trådstartare 19 Aug 2007 #26 Sv: Råttor bortskänkes! Men jag vill hellre ha pojkar som vänner Äh, hon klarar sig så bra så! Messy: Men tänk om jag får stickor på fötterna då!
Sv: Råttor bortskänkes! Men jag vill hellre ha pojkar som vänner Äh, hon klarar sig så bra så! Messy: Men tänk om jag får stickor på fötterna då!
R8n 19 Aug 2007 #27 Sv: Råttor bortskänkes! Jamen, det finns säkert några fina manliga väktare Skänker du med en hjälm åt henne då?
Sv: Råttor bortskänkes! Jamen, det finns säkert några fina manliga väktare Skänker du med en hjälm åt henne då?
gul_zebra Trådstartare 19 Aug 2007 #28 Sv: Råttor bortskänkes! Men de brukar vara så... Vaktiga Nänä, sånt får du betala själv!
R8n 19 Aug 2007 #29 Sv: Råttor bortskänkes! Jamen desto bättre Kanske om man delar en pingisboll mittitu, det borde ju ungefärlig storlek iaf
Sv: Råttor bortskänkes! Jamen desto bättre Kanske om man delar en pingisboll mittitu, det borde ju ungefärlig storlek iaf
gul_zebra Trådstartare 19 Aug 2007 #30 Sv: Råttor bortskänkes! Inte då Mjo, men sånt får du bekosta själv, jag befattar mig icke med säkerhet för ohyra!
Sv: Råttor bortskänkes! Inte då Mjo, men sånt får du bekosta själv, jag befattar mig icke med säkerhet för ohyra!
R8n 19 Aug 2007 #31 Sv: Råttor bortskänkes! Jomenvisst är de det Har tyvärr inte råd med säkerthetshjälm, utan det får gå som det går. Lägger i lite bomull i kuvertet istället
Sv: Råttor bortskänkes! Jomenvisst är de det Har tyvärr inte råd med säkerthetshjälm, utan det får gå som det går. Lägger i lite bomull i kuvertet istället
gul_zebra Trådstartare 20 Aug 2007 #36 Sv: Råttor bortskänkes! Fan vad smart! Kan skära ner på maten helt ju
R8n 21 Aug 2007 #37 Sv: Råttor bortskänkes! Men vatten måste hon ju dock få, annars blir hon för torr. Eller det är ju bättre, då blir hon ännu lättare! Senast ändrad: 21 Aug 2007
Sv: Råttor bortskänkes! Men vatten måste hon ju dock få, annars blir hon för torr. Eller det är ju bättre, då blir hon ännu lättare!
gul_zebra Trådstartare 21 Aug 2007 #38 Sv: Råttor bortskänkes! Asch, det är som med en svamp - skippar jag vattning så krymper hon ihop, sen får du vattna henne när hon anländer så hon sväller upp igen
Sv: Råttor bortskänkes! Asch, det är som med en svamp - skippar jag vattning så krymper hon ihop, sen får du vattna henne när hon anländer så hon sväller upp igen
R8n 21 Aug 2007 #39 Sv: Råttor bortskänkes! Perfekt! Får jag din adress bara så kan jag skicka kuvertet imorgon så skickar du henne på måndag!
Sv: Råttor bortskänkes! Perfekt! Får jag din adress bara så kan jag skicka kuvertet imorgon så skickar du henne på måndag!