Ravell 959

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Smuldaisy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 5 824
Sv: Ravell 959

Hur gammal är den på korten? Jag vill ju absolut inte ha en jättehäst och Ravell är ju 166 och mitt sto är 160 så jag hoppas på något mitt emellan. Min 5 åring efter Bayron och detta stoet ligger på 163-164 och är kort i ryggen och lätt i typen, passar mig utmärkt!

Sv: Ravell 959

På första bilden är han 3 år och på ridbilden skulle jag tro att han är 8 år. Jag vet inte exakt hur hög han är idag, men nånstans mellan 160-163 skulle jag tro (gissar dock, var några år sedan jag såg honom senast och han är nu såld).

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
451
Senast: Rosett
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
498
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
551
Senast: Nikan
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 396
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka