Redan inloggad?

E

ETGT

När jag gick in på Buke innan idag så var jag redan inloggad, jag behövde inte ens logga in, det bara stod välkommen tilbaka ETGT. Samma sak hände mej nu när jag gick in på Bukefalos.com. Är inte det konstigt :confused:
 
Sv: Redan inloggad?

Cookies. Loggar man inte ut behöver man heller inte logga in.
 
Sv: Redan inloggad?

ni har inte fyllt i att den logar in åt er?
 
Sv: Redan inloggad?

Jaha jag fattar :idea: Utan utloggning ingen inloggning!!! :bump:
Men jag för står inte vad du menade med att fylla i eller vad det var :confused:
 
Sv: Redan inloggad?

ETGT skrev:
När jag gick in på Buke innan idag så var jag redan inloggad, jag behövde inte ens logga in, det bara stod välkommen tilbaka ETGT. Samma sak hände mej nu när jag gick in på Bukefalos.com. Är inte det konstigt :confused:

Det är när man har kryssat i rutan "Kom ihåg mig" som det är så. Är den inte ikryssad måste man logga in varje gång!!
 
Sv: Redan inloggad?

Julle skrev:
Det är när man har kryssat i rutan "Kom ihåg mig" som det är så. Är den inte ikryssad måste man logga in varje gång!!
Den knappen är hos mig URKLICKAD, mina cockies är rensade står det när jag loggar ur, men jag är ändå inloggad när jag ska logga in...? :confused: :confused:
 
Sv: Redan inloggad?

Loggar jag ut så måste jag logga in MEN när jag loggar in så räcker det att jag skriver i första bokstaven i användarnamnet så fylls hela användarnamnet i OCH lösenordet.
När jag sitter vid min hemdator.

Spelar ingen roll om jag rensat datorn det blir så ändå...inge bra.
 
Sv: Redan inloggad?

Hm, i min webläsare (Mozilla)så kommer det upp en grå ruta komihåg detta lösenord eller nått sånt trycker man Ja eller om det var Ok så sker det fenomenet du pratar om.
(Jag pratar inte om den lilla rutan kom ihåg mig man kryssar i här på sidan)

Skriver in första bokstaven och resten uppenbarar sig. Vet tyvärr inte hur man tar bort funktionen
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
488
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 316
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 200
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp