Redigera .mov filer?

escodobe

Trådstartare
Jag har en uråldrig kamera och jag vill redigera en film jag har tagit, den ska bara klippas av en snutt i början och en slutet, men jag lyckas inte övertala windows moviemaker till att öppna filen, de säger att de inte stödjer det filformatet.
Några tips? Jag vill lägga upp den på nätet.
 
Sv: Redigera .mov filer?

något som jag inte tycker om med endel kameror...gör MOV filer...det går typ endast att öppna med Quicktimes interna redigerings program, som säkert kostar 3000. eller adobe After effects....som kostar 7000 :P
 

Liknande trådar

Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
17 065
Senast: Lobelia
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 161
Senast: mars
·
Övr. Barn Jag har en son och vi har varit på fyraårskontroll på BVC. Jag känner att jag begriper inte detta: Fungerar det på "alla" fyraåringar...
2
Svar
36
· Visningar
3 294
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 778
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Hage
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp