Referrals?

Zlatan

Trådstartare
När man tittar på en användares profil står där referrals och så en siffra.
Vad menas med det? De flesta har 0 men vissa har en annan siffra har jag sett.
 
Sv: Referrals?

Om jag skapar ett nytt konto på Buke och under registreringen anger att det var du som tipsade mig om Buke (det kan man göra) så får du en referral, d v s. siffran anger hur många användare som just den användaren har lockat till Buke, förutsatt att de användare som blivit hitlockade fyller i vem som lockade hit dem.

Jag borde äta frukost.
 
Sv: Referrals?

Aha :D tackar! Jag har funderat över det ett tag... jag har inte heller ätit frukost, jag är sjuk. Det är synd om mig :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Behöver hjälp med att förklara hur jag ska räkna ut följande: Det är en övningstenta så ingen tenta så sett. Talet...
Svar
5
· Visningar
697
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Det står saker i min journal som inte stämmer. Jag ska ha fått en viss behandling står det, men det har jag inte alls. Och en annan sak...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 279
Senast: Rosett
·
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
429
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Tänkte först skriva i Ukraina-tråden men tänkte det skulle kapa den... Någon annan som sett listan på alla high-profile företagare som...
Svar
11
· Visningar
1 159
Senast: Verdandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp