Reflex grimma

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Risgryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 976
R

Risgryn

Någon som vet vart det kan finnas reflexgrimmor i andra färger än den gula som hööks har??

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Reflex grimma

Har för mig att jag såg en svart med reflex på eko senast jag var där.. ;)

Jaadu, är inte det en affär där nere i söder? :confused:
Har som fått för mig det, och de är ju som en bit dit. ;)

Hehe, jo, nu när jag gick in på deras hemsida fick jag se att det var så. Den affären som ligger högst upp i landet är stockholm :p

Store-map2.gif

Jag har sett röda och svarta - men vet inte var de är köpta! Eller så köper man en mjuk enfärgad grimma i en färg man gillar och syr på egna reflexer!

Jag har en sådan grimma. Den är blå, men den finns i många färger..
Köpt på Granngården.

Kollade på hemsidan och såg att jag har den röda redan, men ska kolla.. Hittade en del intressanta återförsäljare oxå. ;)

Tack för hjälpen ni som svarat

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 513
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
890
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Nån som vet hurdana hästar hööks regntäcke tornado pony fairfield passar på?
Svar
0
· Visningar
232
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka