strawberrysylt
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp hörrni nu har reflex-tiderna börjat!
Vad har ni eller vad har ni tänkt införskaffa för reflexer?
Jag funderar på en sånhär, någon som har? Är den bra?
Jag har mina varselkläder från jobbet som jag använder 90% när jag är ute.Japp hörrni nu har reflex-tiderna börjat!
Vad har ni eller vad har ni tänkt införskaffa för reflexer?
Jag funderar på en sånhär, någon som har? Är den bra?
Jag har mina varselkläder från jobbet som jag använder 90% när jag är ute.
Jag har reflexväst liggandes i bilen.
Toppen att ni använder massa reflexer!
Jag ska köpa lite dinglande också.
Hur lång livslängd har de, visst är de rätt mycket av en färskvara?
Jag har reflexväst i bakluckan tillsammans med ett par snäppband. Känns som en trygghet.Toppenbra!
Ja, reflexväst i bilen pratade vi om på teorilektionen på körskolan igår att alla borde ha!
Jag brukar testa, jag hänger upp en ny och en gammal i ett mörkt rum, lyser på dem med mobilens ficklampa på mobilen från några meters avstånd och syns den gamla mycket sämre så slänger jag den.
Jag har reflexväst i bakluckan tillsammans med ett par snäppband. Känns som en trygghet.
Där ligger också en kniv och en förstahjälpen-kudde.
Kniven infördes efter att jag kommit till en träning där en häst trasslat i benet i ett hönät av nylon.
(vet att man itne får ha kniv hur som helst men det skiter jag i)
Kan vara klokt att ha reflexer ändå, så att tex cyklister kan se dig. Gatubelysningen gör inte att du syns, tyvärr.Jag har varseljacka när jag rider.
När jag inte rider är jag tyvärr dålig på det där med reflexer. Ska dock tillägga att jag mest rör mig på upplysta gång- och cykelbanor inne i stan. Aldrig på vägar utanför stan i mörker.
Går du aldrig över ett övergångsställe där bilar passerar?Jag har varseljacka när jag rider.
När jag inte rider är jag tyvärr dålig på det där med reflexer. Ska dock tillägga att jag mest rör mig på upplysta gång- och cykelbanor inne i stan. Aldrig på vägar utanför stan i mörker.
Går du aldrig över ett övergångsställe där bilar passerar?
Reflexväst har jag alltid i bilen. Tyvärr hade jag inte det från en början när jag åkte då jag inte reflekterat över att jag kan behöver stanna ifall något händer. Dumt nog.Toppenbra!
Ja, reflexväst i bilen pratade vi om på teorilektionen på körskolan igår att alla borde ha!