Reflexband??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Grevinnan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 386
G

Grevinnan

Jag vill köpa gult refelxband på metervara....
Är det någon som vet vart man kan köpa det???
Isåfall blir jag jätte :D

Kanske i en sybehörsaffär? De kanske iaf kan beställa ´hem åt dig, om de inte har i butiken...

Jag har köpt vita, cm-breda reflexband där tidigare, så de kan säkert fixa andra sorter också! :)

jag köpte orangefärgat reflexband på en zooaffär. 49 spänn metern! köpte tidigare i år i en vanlig syaffär grått reflexband å de gick på 77 spänn metern. de sved i plånkan

tjaa...syboden i huset mittemot säljer sånt så kolla i sånna affärer..

köp inte syaffären om du kan undvika -dom e ungefär dubbelt så dyra jämfört med var du kan hitta på andra ställen

Boett säljer inte på löpmeter, men de syr upp det man vill ha (jag har försökt att få köpa, men det gick inte).

Tack snälla ni, såg att jag hade stavat reflex på ett knasigt sätt...men ni förstod iallefall....*skrattar*

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
423
Senast: Emuliiaa
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 861
Senast: Görel
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
230
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?

Hästrelaterat

Tillbaka