Reflexband??

G

Grevinnan

Jag vill köpa gult refelxband på metervara....
Är det någon som vet vart man kan köpa det???
Isåfall blir jag jätte :D
 
Kanske i en sybehörsaffär? De kanske iaf kan beställa ´hem åt dig, om de inte har i butiken...

Jag har köpt vita, cm-breda reflexband där tidigare, så de kan säkert fixa andra sorter också! :)
 
jag köpte orangefärgat reflexband på en zooaffär. 49 spänn metern! köpte tidigare i år i en vanlig syaffär grått reflexband å de gick på 77 spänn metern. de sved i plånkan
 
tjaa...syboden i huset mittemot säljer sånt så kolla i sånna affärer..
 
köp inte syaffären om du kan undvika -dom e ungefär dubbelt så dyra jämfört med var du kan hitta på andra ställen
 
Boett säljer inte på löpmeter, men de syr upp det man vill ha (jag har försökt att få köpa, men det gick inte).
 
Tack snälla ni, såg att jag hade stavat reflex på ett knasigt sätt...men ni förstod iallefall....*skrattar*
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Är lite sugen på ett fautras-släp så undrar om någon har erfarenheter av dem och är nöjda? Vilken modell isåfall och tycker ni att...
Svar
18
· Visningar
693
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 606
Senast: gul_zebra
·
Utrustning Jag vill köpa en begagnad westernsadel till min 3,5 åriga quarter. Vad tror ni skulle passa denna rygg?
Svar
0
· Visningar
325
Senast: Hasselört
·
Utrustning Tjo, har en rockard av model med bildäck där jag känner att det nog hade varit bra med stänkskydd 🙈😅🫠 Nån som vet av nånstanns man kan...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp