Reflextäcke

Cats

Trådstartare
Finns det "vanliga" reflextäcken? Inte länd- eller skrittäcke utan ett vanligt tunt som man kan ha om man är ute och går med hästen. Om någon sett ett sådant var isf?
/Cats

Sv: Reflextäcke

Mitt tips är en tub textillim och en rulle reflexband. Klista på det täcke du vill använda.

Jag har klistrat reflexer på min hästs täcken, om han kommer lös, kommer bilisterna att se honom. Limmar även reflexer på grimman, gillar bucas grimmor, men har inte sett någon med reflex, så jag gjorde en egen.

Sv: Reflextäcke

Jo, det får nog bli det... Det är väl i tygaffärer an hittar reflexband?

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 441
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 929
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka