reflextränset

Spirit

Trådstartare
finns det än?
Och vem var det som sålde det..??
Samt, var det en fungerande reflex som verkligen syntes?
 
tror det fanns ett sådant på hööks men det kanske bara är nått ja fått för mej?
 
ja..
hööks hade d förra vintern...
d va "reflex" band i kanten av nosgrimma och pannband...

tyckte inte d verka så bra....blir tränset lite skitet så syns ju inte reflexen
plus att den va rätt smal (för att vara snygg) så jag skulle ju rekomendera vanliga tränsreflexer...

tränset va en bra tanke men funka inte...
behöver vara bredare reflexer och mitt på typ som på reflexgrimmor...

:banana:Charlie :banana:
 
jag köpte på hööks för ett par år sedan...då fick man två tygelreflexer, en till nogrimman och en till typ panbandet.
Super bra...har fortfarande kvar dom :D
 
Efter att ha använt dessa reflexer i 2 vintrar är dom helt slut. Reflexverkan är nästan noll och dom är trasiga och fula. Fast jag har gjort rent dom och torkat av dom efter varje ridtur. Nu har jag köpt 6 st oranga från Börjes till samma pris som Hööks tar för 4!!
Aldrig mer reflexer från Hööks!!
 
ALLA reflexer är färskvaror, max tre år tror jag man kan räkna med att de fungerar. Sorgligt men sant.
 

Liknande trådar

Utrustning Spinner vidare på temat reflexer, vad har ni på era hästar och er själva på promenader? Tycker det är svårt när man inte har någon sadel...
Svar
10
· Visningar
723
Senast: Liten
·
Utrustning Häst har strl 160-165 i vanliga täcken..försöker nu hitta ett ländtäcke att ha vid ridning (inget skrittäcke, o inget reflex) men alla...
Svar
10
· Visningar
527
Senast: Leeelot
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 593
Senast: Therese1988
·
Fordon En länkarm har gått sönder på min bil. Den besiktigades för 3½ månad sedan och blev godkänd då. Borde inte detta ha synts på...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 124
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp