Reflextyger, band mm

Haukur

Trådstartare
Ska sy en reflexväst till min vovva då den jag köpt sitter lite illa. Men jag hittar inga tyger eller ens reflexband. Någon som har tips på affärer (gärna internet) som säljer tyger i flouroserande gult och reflexband, gärna även kardborreband och annat också? Visst skulle jag kunna köpa en reflexväst för människa och klippa sönder men det är roligare med riktigt tyg från början.

Sv: Reflextyger, band mm

Ska sy en reflexväst till min vovva då den jag köpt sitter lite illa. Men jag hittar inga tyger eller ens reflexband. Någon som har tips på affärer (gärna internet) som säljer tyger i flouroserande gult och reflexband, gärna även kardborreband och annat också? Visst skulle jag kunna köpa en reflexväst för människa och klippa sönder men det är roligare med riktigt tyg från början.

Fast breda reflexband är billigast om man köper en lågpris reflexväst och sprättar....

/KT

Sv: Reflextyger, band mm

Då får jag ju nålhål redan från början och det vill jag inte ha. Har hittat vettiga reflexband men är fortfarande på jakt efter sånt gult reflexvästtyg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 950
Senast: Petruska
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över... 2
Svar
33
· Visningar
8 994
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på... 2
Svar
31
· Visningar
6 862
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka