Regelboken!?

Gordon

Trådstartare
Har nu kollat på wras och rha men var beställer jag regelboken.?
Är det bara en eller flera man ska/bör ha.
Vad är mer bra att ha och veta.

Sv: Regelboken!?

På WRAS går du på Medlem -> Medlemsbutik. Finns bara en regelbok där. Ska du tävla måste du dessutom ha licenser (alt. engångs) samt boskapslicens om du ska tävla med boskap.

RHA är såvitt jag förstått helt fristående från WRAS, så deras regler har inget alls med varandra att göra.

/Ida

Sv: Regelboken!?

På WRAS går du på Medlem -> Medlemsbutik. Finns bara en regelbok där. Ska du tävla måste du dessutom ha licenser (alt. engångs) samt boskapslicens om du ska tävla med boskap.

RHA är såvitt jag förstått helt fristående från WRAS, så deras regler har inget alls med varandra att göra.

/Ida
Hej och tack jag har fixat allt med licenser men de var bara regelboken jag ville ha. Mvh Gordon.:bow:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: MiaMia
·
Hundträning Jag känner att jag behöver uppdatera min brassestol till något mer bekvämt och praktiskt. 😄 Vad har ni för några? Jag har tittat på s.k...
Svar
8
· Visningar
910
Senast: Pilot
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
722
Senast: sthu
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck