Bukefalos 28 år!

Regelfråga

B070715

Trådstartare
Hej!
Som ny inom körsporten så försöker jag läsa TR framlänges o baklänges men nu orkade jag inte mer så nån vänlig själ får gärna svara snabbt o lätt.
1 Måste man ha skygglappar när man kör på tävling eller specifikt när man kör precision. Tycker domaren sämre om ett vanligt träns?
2 Får man ha benlindor i precision?
Tusen tack för hjälp o svar :-)
 
Sv: Regelfråga

Du behöver inte ha skygglappar någon gång och domaren kanske tycker att du skall ha det men presentationspoängen är borttagna i lägre klasser. Dessutom får du ha benskydd/lindor i precision. Snabba svar:-)
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 568
Senast: karl_h
·
Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 528
Senast: Kjerulfia
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 176
Senast: zassoo
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 995
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp