Regga som pinto?

QuickStar

Trådstartare
Hur gör man om man vill registrera sin skäck som pinto i USA?
Jag har försökt läsa på pinto assosiations hemsidan men varje gång jag vill klicka på en länk som det behövs acreobat till så hänger sig datorn och man måste starta om.

Jag såg att dom har en slags rasstandard, någon som kan förklara vad dom har för rikt linjer, vilka raser är tillåtna och inte.
Behöver ens häst föreldrar vara reggade för att man ska få regga sin eller hur funkar det?

Någon som har sin skäck registrerad där, hur gick Ni tillväga och vad kostade det?

Tacksam för svar!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 093
Senast: dobbis
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 590
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 239
Senast: Trissa
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 470
Senast: Loons
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp