Regional till Lokal?

Spotlight

Trådstartare
Nu sitter jag här och planerar lite tävlingar och kom på en grej jag aldrig har tänkt på förut. Det är så att Gota cupen snart är slut och det är dags att deb. LB. Och nu har jag planerat in lite reg. tävlingar lite senare på hösten och nu undrar jag om jag kan gå ner och hoppa några lokala när alla reg. tävlingar är slut? :confused:

Jag har ju aldrig behövt tänka på det innan och blev lite fundersam om jag är tvungen att planera om allt igen :D

Sv: Regional till Lokal?

Har letat i TR (både Hopp och Gemensamma) men hittar inget. Men det kanske beror på att jag suger på att slå i TR :angel:

Jag har för mig att uppklassning på ponnyhoppning är borttagen från och med i år? Så att alla ekipage får rida alla klasser.

Ja, uppklassning på ponny är borttaget från hoppningen
så det är helt ok att rida lokal-regional-lokal

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 547
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 432
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 747
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka