"Registrera din dator..."

Riley

Trådstartare
Jag systemåterställde in dator igår och har sedan dess uppmanats av HP att registrera den för att få tillgång till deras support, vilket jag inte är speciellt intresserad av och klickar därför i "påminn mig inte fler gånger".
Tyvärr verkar det här inte riktigt ha gått fram eftersom samma ruta fortsätter dyka upp med en intervall på cirka 10 minuter, fruktansvärt enerverande.

Så: Vad göra? Finns det inget sätt att stänga av den på?

Sv: "Registrera din dator..."

Ja just det, ska tillägga att rutan återkommer även om jag registrerar datorn.

Sv: "Registrera din dator..."

Ahhh! Sådär höll min HP på när den var ny! Fyyyyy f*n vad less jag var på den där registrera-rutan! Som du säger så spelar det ingen roll om man registrerar, ignorerar eller säger åt den att inte påminna igen. Den goda nyheten: ja, det går att stänga av! :idea: Den dåliga nyheten: jag kommer inte ihåg hur. :D

Jag har för mig att det tog en himla massa googlande, snack med supporten och fipplande med datorn innan jag hittade inställningen för registreringspåminnelse, inställt på repeat every 30min - FOREVER!!! :eek::devil::crazy:

Detta var något år sedan och jag vet många som haft samma problem så det borde numera bara behövas ett snabbt samtal till supporten eller kolla in på något hp-forum för att få veta var man hittar inställningarna.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka