Registreringsnummer?

Nevermind

Trådstartare
Sitter och ska fylla i blankett för att tilläggsregistrera en häst i SWB. Han är BWP. So far, so good. Vad tusan är hästens registreringsnummer? Jag hittar bara ett UELN och ett chipnummer i passet. Hilfe bitte!
 
Nu är det nästa läskiga grej, passet är ivägskickat rekommenderat till SWB och ligger på utlämningsstället. Det stod att man gärna skulle skicka rekommenderat, men jag insåg nu att hur funkar det där? Kör de alltså och hämtar upp passen på Postnords utlämningsställe? Adressen var ju till en postbox... Är så nojjig, har aldrig hållt på med sånt här förut!
 
Antagligen får SWB all sin post utkörd till sitt kansli av postnord, eller så har någon anställd fullmakt att hämta ut REK:ade försändelser hos postombudet.
 
Nu är det nästa läskiga grej, passet är ivägskickat rekommenderat till SWB och ligger på utlämningsstället. Det stod att man gärna skulle skicka rekommenderat, men jag insåg nu att hur funkar det där? Kör de alltså och hämtar upp passen på Postnords utlämningsställe? Adressen var ju till en postbox... Är så nojjig, har aldrig hållt på med sånt här förut!
Ja det brukar fungera :up: viktigast är att man skickat rekommenderat precis som du gjort, så det inte kommer bort med postnord.
 

Liknande trådar

Gnägg Gahh när man tror man har koll så kommer ytterligare val upp Ska tilläggsregistrera min häst en irländsk sporthäst. Vallack Ska man...
Svar
14
· Visningar
1 315
Senast: Freazer
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
6
· Visningar
1 081
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 543
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag har en fundering och behöver veta om någon har erfarenhet om samma sak och vad som kan ha hänt. Detta gäller en häst jag precis...
Svar
5
· Visningar
1 175

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp