Registreringspapper.

Det är rätt uppfattat. Och är hästen reggad efter 1992 har den en bok som du skickar in, ej A4 papper och då kostar det bara 250 kr. Har hästen A4 papper skall konturdiagram göras och skickas med (det finns redan i boken om hästen har en sån och behövs då ej göras om). Sen ska du skicka med ngt som styrker att du äger hästen om det ej står på reg.beviset.
 
ok. Hon har registrerings bevis på a4 så det blir ju till att skicka in det nu när jag lovat nya ägaren det :)
 
Har hon det måste du alltså ta ut en Id-kontrollant som gör ett konturdiagram. Det ska också bifogas samt kopian på köpeavtalet om det inte är du som är uppfödare.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Någon som vet hur långt tid det brukar ta att få registreringspapper på hund? SKK hade skrivit in fel namn på hunden så har lämnat in...
Svar
2
· Visningar
468
Senast: Sparky98
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: Zpunk
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kyla och snö är visst utlovat till senare i veckan. Då kanske det kan bli skönare att sticka ut näsan om det blir "vinterväder" i...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 829
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp