Tid för registreringspapper

Sparky98

Trådstartare
Någon som vet hur långt tid det brukar ta att få registreringspapper på hund? SKK hade skrivit in fel namn på hunden så har lämnat in för rättning men undrar hur långt tid det brukar ta att få tillbaka inför tävlingar, prov etc. :)
 
SKK brukar vara snabba. Jag antar att det inte är registreringsbevis du menar, utan tävlingslicens för hund som inte är stambokförd i SKK?
 
SKK brukar vara snabba. Jag antar att det inte är registreringsbevis du menar, utan tävlingslicens för hund som inte är stambokförd i SKK?
Jo registreringsbeviset, han är renrasig :) Men de har skrivit Daalir istället för Daakir när de skickade hem så har varit tvungen att lämna in så de ska ge mig ett nytt med rätt namn. Får hoppas att jag får det snabbt!
 

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
848
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 509
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hur lång tid brukar det ta innan ens MH kommer upp på avelsdata? Jag såg en hund få upp resultat bara en vecka efter att det gjordes så...
Svar
4
· Visningar
544
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 640
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp