Regnridtäcke - ofodrat.

zeus

Trådstartare
Jag söker med ljus och lykta efter ett regntäcke att rida med, alltså ett ridtäcke. Det finns ju en hel uppsjö, men de allra flesta är fodrade. Jag vill ha tag i ett ofodrat regntäcke, det ska enbart användas till att hålla hästen skyddad för regn. Jag köpte ett för ofodrat reflextäcke för 15 år sedan och det är kanon. Men det är strl full och det funkar inte på min stora donna, jag behöver minst x-full.

Någon som vet var man kan få tag i ett?!

Sv: Regnridtäcke - ofodrat.

Exklusiv har, jag har ett som är helt ofodrat. Dock är det bra om det har något slags tunnt tyg eller nät på insidan eftersom det kan bli fuktigt på insidan annars o då är det ju onödigt att ha ett typ.

Det låter ju helt kanon! Vet du om det finns att få tag på på ngn nätaffär?!

jag har kollat på deras sida och där står det att bävernylon är fodrat med tjock teddy.

jag köpte mitt för massa år sen så jag minns inte men jag mailade och frågade om man kunde få ett sånt och det var inga problem.
så jag har ett silverfärgat :angel: med brodyr :p

Jag har ett Horze! Verkligen super kvalitet för det priset:)

Liknande trådar

Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 968
Senast: Lhas
·
Utrustning Sitter och funderar lite fram och tillbaka. Har mina hästar hemma på gården och de går i lösdrift tillsammans. Har en dam som är lite...
Svar
19
· Visningar
3 036
Senast: gylle
·
Övr. Hund Jag ska till Hööks om någon vecka och shoppa lite och tänkte köpa ett vintertäcke. När det är snö så brukar min hund frysa när man går...
Svar
3
· Visningar
1 460
Senast: Hagstadius
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka