Regnställ från kappahl

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Barvis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 789
B

Barvis

någon som testat de i proxtec eller vad det nu heter? Är de bra i såfall? Har 25 % rabatt där så tänkte passa på till dottern. Funkar de lika bra som de i galon.

Sv: Regnställ från kappahl

Jag köpte överdragsbyxor där till min 5-åring. De är bra, men de har slitits vid sömmarna nere på benen (antar att det är skorna som stryker emot där när hon går). Och vi köpte byxorna i våras så de är inte använda i flera år eller så, men redan slitna.

Liknande trådar

Småbarn Jag försöker hitta recept på mat som barnen gillar. Sonen kastar det mesta på golvet och dottern äter nog som de flesta snart 3-åringar...
Svar
14
· Visningar
1 159
Senast: cherie
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 778
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 069
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 822
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025