Regntäcke från Börjes!

Sv: Regntäcke från Börjes!

Himalaya är ofodrat. Helt suveräna för billig peng.

Min åsikt om Hööks täckena är att de inte är bra nuförtiden. Dålig passform och läcker igenom och dyrt för den kvalitén.
Förr om åren var Hööks täckena suveräna, men inte nu förtiden enligt mig.

Hööks har inte varit så bra, men dom utvecklas ständigt. Jag tycker att dom täcken jag har haft därifrån har varit kanon!

Även börjes täcken är bra, men jag tycker passformen har varit sådär vissa gånger.

har varit mkt nöjl med alla mina täcken från börjes...MKT prisvärda och med bra passform för de flesta hästar. normala i storleken

Nøjd med mitt tæcke, det førsta tæcket som inte givit min pålle skav.

Liknande trådar

Utrustning Hej, vill köpa ofodrat regntäcke och hsr hittat Mio på Hööks. Men, ska jag ta 130 eller 140? Vanligtvis har hästis 135. i alla sina...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: WBanna
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 594
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i... 2
Svar
23
· Visningar
9 286
Senast: Camigween
·
Utrustning Täcken, täcken, täcken och ännu mer täcken.... Ponny-pållen behöver nya utetäcken tycker jag. "Problemet" är bara att han är ranghög och...
Svar
9
· Visningar
867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka